måndag 30 januari 2017

Knock you down

Godkväll på er!

Har egentligen inget intressant att berätta.
Skrivandet fortsätter ännu idag, och förhoppningsvis blir jag färdig eller åtminstone närmar mig målet.
Några sidor kvar, men sitter jag lika länga uppe som igår så borde jag få det fixat.
Halv fyra inatt glödde ännu tangenterna, och när jag skulle äntligen hoppa i säng snurrade tankarna.
Ville bara sätta mig vid datorn igen och fortsätta, fyfan vad jag var på G!
Så jaa, arbetet fortsätter.

Har också ett grymt träningspass bakom, vilket känns skönt efter förra veckans vila.
Körde cardio trots att kroppen var seg och inte ville aktivera sig på morgonen.
 Ändå sprang jag den vanliga tio kilometern, väl på gymmet.
Allt går bara man vill, haha.

Nåjoo, som sagt, inget nytt under solen.
Kämpar vidare, varje dag.
Ha det fint,

PUSS!
Trött men glad tjej efter träningspasset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar