måndag 16 januari 2017

Strike!

Hej på er!

Slö början på den här måndagen, but what can you do?
Steg upp för typ en timme sen, och det med milt våld.
Känns som om man skulle blivit överkörd av en traktor ett par varv.
Och då var veckoslutet lugnt, så vet inte alls vart den här tröttheten kommer ifrån.
Så ibland.

Veckoslutet jaa, det var lugnt och roligt.
Lördagen började med ett träningspass med Sandra.
Körde ben och rumpa, och det var ett så bra pass att jag känner av det än idag.
Sen lite fix under dagen, innan det var dags att förbereda sig för bowling till kvällen.
Plockade upp Josse, Martin och Jens innan vi stack för att möta upp resten vid hallen.
Bowlingen var hur kul som helst, trots att det gick ganska bra åt skogen.
Men det är väl lite det som är meningen, haha.
Efteråt blev det några på Källaren, innan jag kom hem och konstaterade att jag nog inte orkar fara ut.
Fyller ju år denna vecka, så då blir det ju ändå dans så...

Bowliiing!


Söndagen kom, och det bestod mestadels av mys.
Blev lite mat på Harolds innan schemat tog oss vidare till Karis för spelkväll.
Så kvällen spenderades där i fint sällskap.

Krapulamat, men utan krapula.

Nu borde jag aktivera mig såpass att jag drar mig till gymmet för att springa lite.
Suck.
Ha det gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar