torsdag 26 januari 2017

Frustration

Hej peepz!

Känner mig smått frustrerad idag.
Har så mycket jag borde göra, men får absolut inget vettigt gjort.
Så störande när du har någorlunda motivation men ingen energi eller ork.
Veckan har alltså fortlöpt så som den började.
Tänker heller inte låtsas att allt är solsken och leenden när det är jobbigt, så ursäkta nu för trögt inlägg.
Så här ibland.

Måste dock skärpa mig här så småningom.
Har en del saker som måste fixas idag för att jag skall alls skall slippa framåt.
Bl.a måste jag göra ett besök till biblioteket, och fara en sväng via min gamla praktikplats.
Dessutom MÅSTE jag skriva på skolarbeten idag, annars är jag fucked.
Har en kurs som jag måste ha klart innan månaden är slut, och det ser fan inte ljust ut.
Ååååh blir så slut på mig själv ibland!

Så frustrerande när du aldrig haft dessa problem tidigare, och nu känns mittiallt allt som en kamp.
Dock är det ju inte hela tiden, men just nu verkar det vara en sådan period igen.
Eller igen och igen, tycker det varit trögt sen typ december.
Och det stör mig nåt otrolig, för tycker att allt som har med depression och mental ohälsa borde vara looong gone by now liksom.
Men se nej,
Börjar vara så trött på allt att jag känner att jag inte vill vara en del av varken den ena instansen efter den andra.
Låt mig vara, påminn mig inte.
Vill klara mig själv och komma framåt i det här livet.
Frustration är ordet.

Nej nu får det räcka med detta deppiga inlägg, haha.
Ni skall ha det fint alla läsare,

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar