tisdag 17 januari 2017

Just do it

Godmorgon peepz!

Har börjat denna dag med att se igenom några avsnitt SKAM.
Jaah, jag tänkte jag måste ge det en chans då det är så hypeat just nu.
8 avsnitt har jag plöjt igenom sen igårkväll, och blir väl antagligen mer ännu idag.
Borde egentligen skriva på skoluppgifter men ni vet hur det är, när man borde göra nåt så lockar allt annat.
Trots det så skrev jag tre hela sidor igår, så har kommit helt bra igång.
Lika många sidor idag och imorgon typ, och jag borde ha en kurs färdigt - hur skönt som helst!
Sen en likadan uppsats till men tror jag sparar det till nästa vecka, efter alla födelsedagar etc.
Kommer att vara ett fullspäckat veckoslut, så vill inte tänka på skolan då.
Hih.

Nåjo, men gårdagen var great!
Hade mycket tid för mig själv, så fick en massa gjort.
Två träningspass blev saldot för måndagen, där cardio stod för största delen.
Sprang nytt rekord för iår på springmattan, och den känslan var guld.
Snart tillbaka i det skick jag var i före depressionsmedicineringen på hösten.
Till kvällen blev det ännu en länk, där jag luftade lite på alla tankar och känslor.
Hur skönt som helst.
Hände även en rolig grej medan jag var och gick.
Ett fyllo stannade mig plötsligt och ville bjuda in mig till sitt på kaffe.
Tackade förstås nej, men han fortsatte att prata ändå.
I stunden var det rätt obehagligt men nu i efterhand kan jag inget bara skratta!

Kändes lätt, hih.

Före länk...

Nej hörni, nu skall jag dra mig till gymmet.
Rumpa står på schemat, ha det gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar