lördag 28 januari 2017

Att sätta igång

Alltså, hur svårt kan det egentligen vara att sätta igång med nåt?
Har fyra dagar på mig att avsluta en kurs, och hur jag än försöker så blir det nada.
Böckerna står öppna, artiklar är letade, men ändå går det inte.
Jag får inget nerskrivet.
Och så sitter du här och bloggar istället, för det löper ju som rinnande vatten.
Alltså, man blir ju så trött...

Nå, jag har som mål att skriva ett par sidor till här på dagen och sen lite till ikväll/natt.
Skall belöna mig med lite spelkväll här emellan, så man inte bara ser bokstäver och marginaler till slut.
Men tyvärr har jag nej inget spännande veckoslut att se fram emot.
P.g.a att jag sovit bort största delen av veckan så får jag vara effektiv nu istället.
Exempelvis igår så sov jag säkert bort 20 timmar av dagens 24, vilket är helt galet!
Känns som om jag tagit ett steg bakåt igen, och det är det absolut sista jag vill.
Måste kämpa hårdare bara med siktet framåt.
Jag fixar det.

Jaah hörni, blev ett icke-så-munter-inlägg igen...
Men vid det här laget borde ni vara förberedda på att det kommer såna här perioder ibland.
I väntan på gladare inlägg,

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar