onsdag 4 januari 2017

Like I did

Hej på er!

Dagen börjar lida mot sitt slut, och jag skall snart tacka för mig.
Har varit en helt bra onsdag, en trög morgon till trots.
Var så jäkla slut när väckarklockan ringde, att jag tänkte skippa allt från gym till dagens träffisar.
Tur gjorde jag inte det!
Istället halsade jag en Nocco, styrde stegen mot Active och satte igång och jobba.
Plötsligt infann sig en massa energi och allting kändes enkelt och lätt.
Så trots en seg start körde jag ett helt superbra pass (minus lite hjärtklappning) på gymmet.

Efter lite mat i magen var följande punkt på schemat att möta upp syster i Serendi.
Vi har inte chillat på tumis på ett tag, så detta var verkligen välbehövligt.
Det märktes, då vi satt över två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord.
Hur härligt som helst!
:)
Var lugnt och skönt i Serendi när vi kom dit.

Finaste syster och pääääälsen min.

Nu skall jag debattera om jag vågar mig ut på en länk eller inte.
Dör inte av lite kyla, men kan nog vara att det är liiiite för kallt ikväll.
Skönare att sova om man fått nåt vettigt gjort.
Får se.
Ha det gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar