måndag 9 januari 2017

Good thing

Godkväll på er!

Det börjar bli sovtider så småningom, men tänkte slänga in en uppdatering före det.
Har nämligen ett fint veckoslut bakom, och måste ju berätta om det.
Fredagen bestod då av träning, ärenden och som ett avslut på allt så en rolig spelkväll i Karis.
Blev kort som vanligt, samt lite action med VR:n.
Alltså Virtual Reality måste nog vara det roligaste som finns!
Tänk nu er själva att få vara "inne" i spelet liksom, hur awesome som helst!
Lite hundmys före spelkvällen.

Sen på lördagen blev det först lite ishockey och sedan vinkväll med girlsen, vilket var helt superkul!
Lina hade lagat god tacopaj, och alla hade med något gott att dricka.
Vid något skede blev jag medlurad ut, så kvällen slutade på Fe.
Hann inte vara på krogen längre än en och en halv timme, men under tiden hann vi dansa och härja på.
Än en gång blev det klart hur fina vänner jag har, kan inte säga annat <3


Lite ishockey med Josse <3

Bästa flickorna hemma hos Lina <3

 Söndagen var lugn och skön, och jag laddade batterierna för denna vecka.
Började nämligen denna måndag med att fara en sväng till Åbo för att kolla med skolan lite.
Är nu officiellt studerande igen, och skall slutföra det sista denna vår.
Skönt.
Som avslut på denna dag, så körde jag dagens cardio ute istället för på gymmet.
Blev en kvällslänk runt Ekenäs, och förbannat vad det kändes bra!
Så nu kan jag sova gott inatt.

Stolt efter en 10km i regn och rusk.

Ekenäs runt minsann.

Nej hörni, nu blir det nog sovdags.
Ha det fint,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar