fredag 6 januari 2017

Älskade vänner

Hej alla fina!

Ett morgoninlägg skall jag klämma fram innan jag sticker till gymmet.
Skall möta upp Sandra där 11, och planen är att köra ett tungt benpass.
Får se hur det riktigt går, har nämligen sovit som en jävla kratta.
Tycker det varit lite jobbigt att sova den senaste tiden, men inatt tog nog alla priser som finns.
Huoh.
Men man får bara kämpa vidare.

Har heller inte tid att vara trött idag.
Finns en del ärenden som bör skötas, innan jag drar vidare till Karis.
Kommer spendera kvällen där tillsammans med ett prima gäng, och ha lite spelkväll.
Perfekt början på veckoslutet!
Imorgon fortsätter det roliga då jag bl.a får träffa bästa Josse igen.
:)

Annars så träffade jag Sandra igår och vi vågade oss ut på en promenad i kylan.
Var inte lika farligt som jag trodde, men nog superskönt att komma i värmen sen för lite te.
Hade några mysiga timmar av prat och skratt, innan hon tackade för sig.
Därefter ringde min saknade wifey Ida mig och vi snackade en god stund om allt.
Fan så jag saknar den bruden alltså!
Kära vänner <3

Nej nu måste jag börja få kläder på mig!
Annars får jag träna naken, hehe.

PUSS!
Promenerat till gymmet hela veckan, och aldrig haft kallt tack vare fin-rocken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar