onsdag 11 januari 2017

It's gotta be you

Godkväll peepz!

Två bra dagar har jag bakom mig, och jag tar nu sikte mot ett par (förhoppningsvis) bra dagar som är på kommande.
Har tränat duktigt, ätit bra, träffat fina människor, varit glad och kunnat fokusera på sånt som gör mig lycklig.
Allt väl alltså.
En viss sorg eller ledsamhet finns dock i bakgrunden, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det beror på.
Nåjoo, men så är det helt enkelt ibland.

Men imorgon kör vi med träffat från morgon till kväll.
Skall träffa Josse till först när hon slutat jobbet, följt av en träffis med mamma, och avslutningsvis en länk med Lina.
Plus att jag får lite extra övernattningssällskap, vilket är hur kul som helst!
Så jaa, jag klagar inte alls, härligt bara med en massa dejter och mys.
Särskilt när sällskapet är on point.
:)

Nu skall jag dock försöka sköta lite skolärenden etc.
Aktivt studerande igen, förstår ni.
Så ha det fint,

PUSS!
Lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar