fredag 13 januari 2017

Shape of you

Godmorgon!

Efter en 45 minuter morgoncardio med min sleepover buddy Ninni, så är jag nu redo att ta an den här dagen.
Vaknade sex och fick inte sömn efter det, så valde att stiga upp och fara ut och gå istället.
 Väldigt bra sätt att börja dagen på.
Har ändå ett möte klockan tio, så ingen destu värre sovmorgon skulle jag ändå inte haft.

Dagen i sig är ganska prima, med lite träffisar och träning.
Fortsätter i samma spår som igår, alltså dejt med Lina och Josse.
Vi skall eventuellt beställa en resa till i höst, och ni kan ju tänka er hur excited vi är!
Skulle vara helt huippu att fara med dessa brudar på reissu.
Så hoppas det blir så.
Får se senare idag.

Men nu måste jag börja fixa till mig lite.
Ha en awesome fredag hörni!

PUSS!

Var på dejt med bl.a denna snygging igår,

Hade en övernattningsgäst som somnade i soffan igår, och som var på G idag morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar