måndag 2 januari 2017

2K17

Gott nytt år alla fina!

Vi är inne på årets andra dag, men då det varit program fram och tillbaka de senaste dagarna så har jag inte hunnit uppdatera.
Var mycket ståhejj kring nyåret och ingen visste egentligen var det hände nåt.
Men efter en kaffedejt med Josse så började plötsligt allting ta form.
Vi började med att åka och se på fyrverkerierna i Pojo, så som många andra i Raseborg.
Det var hur fint som helst, och ett fint sätt att börja kvällen på.
Efteråt blev det en snabb sväng hemåt för att byta lite kläder och snygga till sig, innan vi gick vidare till följande ställe.
Kvällen och natten spenderades med ett härligt gäng, samt god mat, vin och fyrverkerier.
Hur mysigt som helst!
Så för min del började året på bästa möjliga vis, och jag hoppas den fiilisen håller i sig.

Sista dagen av 2016 började med ett pass på gymmet med bästa Sandra. 


Med Josse och boysen var vi sedan och se på Pojos fyrverkerier.

Vid 12-slaget stod vi ute och firade in det nya året.

Det serverades sjukt god mat, och man kunde inte annat än vara nöjd med allt.

Denna måndag har också varit bra, då jag fått in både ett bra träningspass på gymmet och kortspel i prima sällskap.
Skall ännu ut och promenera lite, så kan man med gott samvete fara och sova sen.
En underlig grej hände dock idag, men det tänker jag inte gå in på närmare.

Så hörni, ha det fint!

PUSS!

Klöver 7:an löpte idag.

Trött tjej efter 10km på springmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar