tisdag 3 januari 2017

Honest

Godmorgon peepz!

Är tidigt igång idag då jag har lite program här på förmiddagen.
Har inprickat ett möte och efteråt blir det förstås träning.
Är trött som bara den, men skönt ändå med program på morgonsidan.
Hade verkligen sjukt svårt att stiga upp idag när väckarklockan ringde, men det berodde nog endast på det att jag sovit som en kratta den senaste tiden.
Igår t.ex låg jag och såg på nån fängelsedokumentär (haha wtf?) efter två timmar rullande runt i sängen utan sömn.
Tog en tablett också, vilket tillsammans med dokumentären visade sig vara en vinnande kombination.
Gäller att prova sig fram till vad som fungerar, haha.

Hur är annars måendet då, kanske någon tänker?
Har ju inte precis uppdaterat nåt om det på en tid, och finns väl en orsak till det.
Den senaste tiden har nämligen varit väldigt jobbig, och jag har inte förstått att man kan sjunka så lågt igen efter en så bra period som var för en tid sen.
Liksom för mig finns endast upp, med nån enskild svacka ibland, men inte det att flera veckor känns helt hopplösa.
Inget speciellt har egentligen hänt heller, utan har bara varit trött på allt.
Så nu skall det provas på en ny medicin för att se om det går att få bort de värsta svackorna.
Känns så trögt att må så här dåligt igen när man en gång sluppit ur det, men det är väl så depression fungerar.

Men det nya året har börjat bra, och jag känner mig taggad.
2017 skall bli ett bra år, det har jag bestämt.
Så vi håller tummarna att det blir så också.
Ha det fint,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar