onsdag 18 januari 2017

Broken strings

Godkväll på er!

Borde egentligen sitta med huvudet insjunket i böcker, men tadaaa, här är jag istället.
Har så sjukt mycket att ta igen med skolan att det nästan blir för mycket.
Men så är det när man sätter sig själv i klistret och säger att man gjort mer än vad man egentligen har, haha!
Fail.
Höm.

Nåjoo, skönt förstås att ha nåt vettigt att göra igen.
Inte så hejjsan att vara sjukskriven som man skulle tro, meningslös känsla på nåt sätt.
Du trampar själv på stället tillika som hela din omgivning avancerar och går framåt.
Så nu är all fokus på att få skolan ur världen, och sen börja med det jag egentligen vill göra med livet.
Måendet i sig är väl bättre, men visst är det tungt ibland.
De nya medicinerna är great, och jag tar tusen gånger hellre dom här än de jag tog tidigare.
Och trots dosen fördubblats sen förra veckan, så har jag inte märkt av några biverkningar.
Skönt så.

Nej nu måste jag faktiskt skriva nåt.
Ha det fint,

PUSS!
Skolarbete non stop.

2 kommentarer:

  1. Hej! Försökte hitta din mailadress, utan vidare framgång :)
    Det är gällande ett samarbete med dig och din blogg.
    Maila gärna mig: joanna@rabble.se , MVH Joanna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Joanna!
      Skall lägga ett mejl till omgående!:)
      Mvh. Sofia

      Radera