torsdag 12 januari 2017

Nu kör vi!

Hej på er!

Denna morgon började inte riktigt enligt planerna, och istället för att dra mig till gymmet så blev det en sovmorgon.
Kände när väckarklockan ringde att jag inte ens var i närheten på färdig att stiga upp.
Har sovit dåligt en längre tid nu så jag måste utnyttja de stunder då jag verkligen slocknar.
Försöker lära mig att lyssna på kroppen och vad den säger, så idag blev det så här.
Tycker det är nåt alla borde lära sig, eller försöka komma ihåg iallafall.
Kroppen har nämligen sällan fel.
Heh.
:)

Nå, gymmet blir det nog ändå, men först efter dejten med Josse.
Skall plocka upp henne från hennes jobb 12, och så far vi säkert på en kaffe någonstans.
Myyyys!
Därefter lite träning, duscha, invänta mamsi och sen då träffis med Lina.
Prima dag som jag verkligen ser fram emot.

Så ha det fint alla,

PUSS!
Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar