tisdag 24 januari 2017

Födelsedagsfiras och annat

Godkväll på er!

Har haft en liten, ofrivillig bloggpaus under helgen och här början av veckan.
Har känt mig trött och nere, och exempelvis måndagen sov jag nästan helt bort.
Är nu efter med skolarbetet, vilket stressar en aning.
Tror dock jag vet vartifrån denna trötthet kommer.
Har slarvat med medicinerna sedan lördagen, och då jag äter dem av en orsak så märks det också när jag lämnar dem borta.
Helt klar och tydligt.
Att medicinerna blivit borta har varit helt i misstag, då det varit så mycket annat program.
Allt från överraskningsfest för Jenny till eget födelsedagsfiras.
Så både fredag och lördag har varit fulla med program, och jag har haft hur kul som helst med de bästa brudarna!
Söndagen sov jag däremot bort, och lika med måndagen.
Fint.
Verkligen.
Jävla depression.

Nä men nu kör vi med nya tag.
Tänker inte kasta bort slutet av den här veckan, utan tänker ta igen mig med allt.
Så det så.
Håll tummarna hörni,

PUSS!

På fredagen 20.1 blev det lite "Lady Hot Lips"-party för Jenny och bruudarna!
Hur kul som helst!

Efter lite gymträning med Sandra på lördagen 21.1 rusade jag hem och rustade i ordning för lite
födelsedagskaffe för familjen.


Fick en massa fina presenter <3

Mot lördagkvällen blev jag överraskad av Lina, Josse och Jenny, som kom och hälsa på.

Med sig hade dom blommor, kakka, lite presenter och ett gott humör.
Så efter det var festen igång.
Tack bruudit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar