fredag 20 januari 2017

Deuces

Godkväll (eller jaa, natt) på er!

Är så glad just nu att jag måste slänga in ett inlägg.
Har som sagt slitit med skolarbete hela veckan, och fick idag klart min första kurs!
Gud vet hur många timmar har gått åt att läsa, fördjupa sig i material och ännu skriva, men just blev jag klar!
Är så lycklig just nu!
Men varför? kanske någon frågar sig.
Inget nytt med uppsatser på Yrkeshögskolan Novia liksom?
Nej, det är det verkligen inte, men med tanke på att jag krigar mot en depression i stunden så är det HUGE att orka komplettera en lång uppsats.
Att sätta ner sig och koncentrera sig på böcker och text har visat sig svårare än jag planerat (jag som annars har lätt med sånt) men tydligen helt möjligt.
Så nu tar vi sikte in på nästa vecka, då en likadan uppsats väntar.
Suck.

Nej skojja, först kommer veckoslutet med förhoppningsvis en massa roligt program.
En dag i taget liksom.
Men nu vet jag åtminstone att jag kan om jag vill, och jag vill verkligen nu.
Jag fixar det här.

Så ha det fint,

PUSS!

13 sidor senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar