torsdag 2 februari 2017

Fredagen den 13:e fast en Onsdag

Godkväll, eller jaa, natt på er!

För 60 minuter sedan låg jag i sängen och tänkte att jag tackar för mig för denna dag.
Denna onsdag har nämligen varit horror gånger hundra.
Började redan under natten, då det var helt omöjligt för mig att få sömn.
Tog sömntablett 11, brukar ta en timme så snarkar jag djupt.
Nå, efter 12 där så var jag ännu klarvaken.
Tog en tablett till, och lade mig i sängen för att slökolla Youtube, i väntan på verkan.
Den kom aldrig, och istället låg jag hela natten och rullade runt i jakt på sömn, eller slökollade Youtube för att fördriva tiden.
8 steg jag upp, för att laga mig klar för att köra till Åbo.
Kan ju säga att jag var minst sagt gråtfärdig när jag tänkte på den långa resan fram och tillbaka.
Ångest.

Nå, dagen fortsatte sedan i typ samma spår.
Sten(klimps)skott i vindrutan som resulterade i krossad ruta,  inte en ledig parkeringsplats i hela jävla Åbo, utlånade böcker jag behövt (ända orsaken varför jag for till Åbo),  nästan hjortkrock på hemvägen, ångest och mer ångest.
Och jaa, vissa saker orkar jag inte ens nämna här...

Fml...

Men lite positivt finns det ju nog!
Finaste mamma och pappa var på besök, samt att vi var ut och promenera med Lina.
Den tjejen är nog guld, ska ni veta!
<3

Men hörni, nu skall jag smälla i mig lite tabletter och hoppas på att jag sover gott så småningom.
Ha det fint,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar