onsdag 15 februari 2017

Den senaste tiden

Hej på er!

Min uppdatering har sugit röv sen senaste tiden, och det beror endast på det att jag varit trött.
Trött på att må skit, och trött på att helt enkelt vara trött.
Har kämpat med att fungera som vanligt, men det har varit tungt.
Haft svårt att acceptera att en sjukdom ännu kan påverka mig så starkt.
Men det gör den, och jag kan inget annat göra än att kämpa emot och försöka bli bättre.
En dag i taget liksom.

Så vad har hänt den senaste tiden då?
Roliga saker då.
Nå, har varit på spelkväll (enligt tradition) på fredag 10.2, var på bio och tjejmys med bästa flickorna 11.2, körde på Fazer Experience med familjen söndag 13.2, och denna vecka har jag faktiskt tagit an skolarbete och tränandet igen, samt varit med fina Lina på två promenixer.
Känns bra att orka med saker igen.
Tror det är den nya medicinen som är bra.
Skall försöka få gjort så mycket som möjligt så länge detta håller i sig, heh.
:)

Nej hörni, nu skall jag fortsätta med mitt skolarbete.
Ha det fint,

PUSS!

Lite fredagskul tillsammans med syster.

50 shades darker (shittier) och lite tjejmys efteråt på lördag med bästa flickorna <3


Fazer Experience på söndag, tillsammans med familjen.

That moment när du får äta så mycket choklad som du bara orkar...

På måndag blev det EEG för lite rutinkontroll.

På tisdag blev det en grymt benpass som jag känner av idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar