måndag 20 februari 2017

Sooner or Later

Hej peepz!

Måndag, och ny vecka har börjat.
Känner mig mer taggad än vad jag varit på länge, och den känslan är härlig!
Har fått mer uträttat idag än vad jag fick typ hela förra veckan, så hoppas detta håller i sig.
Blev bl.a ett bra pass på gymmet med 65 minuter på löpmattan (vilket jag inte gjort på två veckor) och biceps+ bröst, samt ett möte med psykologen efteråt.
Nu sitter jag och skriver på skoluppgifter, och för en gångs skull känns det som om jag faktiskt kommer framåt.
Härligt!

Detta kommer minst sagt lägligt, då läget hittills varit rätt trögt.
Inget har varit riktigt kul, jag har varit trött, hängig och allmänt slut på allt.
Hade ett roligt veckoslut, men med ett huvud som både var upp och ner.
Skratt och glädje varvades med ångest som åt upp en inifrån.
Men har ju världens bästa människor runt mig, så jag blickar helt enkelt framåt och ser fram emot denna vecka istället.
Förr eller senare så svänger det, och jag hoppas det gjort det nu.

Så hörni, vi blickar framåt igen.
Ha det fint,

PUSS!


Lördagen började med kaffe för mommo och mofa som fyller 19.2 & 20.2.
Vi tittade på gamla bilder, samt konstaterade att jag och mofa inte skall faceswap:a mer.

Lördagen fortsatte helt spontant i Karis med lite mojito, sen Fiskars på några till och slutligen
Santa Fe. 

Svettig krapulapizza, söndagen till ära.

Skön känsla efter en 10km på löpbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar