onsdag 22 februari 2017

Heavy

Hej onsdag!

Vi börjar närma oss slutet av veckan (snart), och än är humöret gott.
Torsdag imorgon och dagen börjar redan tidigt med program.
Inget mig emot, känns bra att göra saker när man en gång har både ork och energi.
Sen kommer ju veckoslutet, och då blir det högst sannolikt kryssning med brudarna.
Hur awesome är inte det då?
Slippa bort lite från byn emellanåt, haha.

Nej hörni, det känns bra nu.
Skall skriva det sista på en kurs ikväll ännu och sen lämnar jag in den.
Så tar jag och fixar en annan kurs denna vecka och voilá, allt färdigt innan praktik väntar.
Sååååå skönt att få allt detta ur världen!

Annat som prima idag har varit dagens träningspass på gymmet och hundmyset efteråt.
Mycket endorfiner i rusning vid båda.
Hade också magnetröntgen idag, men det var inte lika mysigt.
Som alla vet som varit på sådan röntgen, så ligger du inne i en liten tub med en "mask" för ansiktet i about 20 minuter.
Jag åkte in med inställningen att det går bra och tänkte inte mer på det.
Satte fast ögonen när det började och bara var med liksom.
Men så gjorde jag misstaget och öppnade ögonen när det gått tp fem minuter, och greps av en fruktansvärt panik.
Där låg jag ju i en liten, smal tub, oförmögen att röra huvudet och allt annat.
Du är fast, slipper inte ut och till slut känns det som om de närgångna väggarna bara kommer närmare.
Alltså det var grymt, tänkte fan börja hyperventilera (klaustrofobi, ni förstår).
Men envis som jag är så klarade jag just och just, och nu lämnar jag det helt bakom mig.

Nåja, nu får det vara nog uppdaterat.
Måste börja skriva det sista,

PUSS!

Hundmyyyyys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar