tisdag 21 februari 2017

Samma spår

Halloi peepz!

Veckan fortsätter i samma spår som den börjat, alltså i suveräna!
Humöret är på topp, och hela min inställning har ändrat mot det bättre.
Konstigt som fan hur det kan bli så annorlunda över en natt, men hej, jag klagar inte.
:)

Nåmen denna tisdag då, vad har den bestått av?
Började med ett grymt benpass på gymmet.
Benpressen blev absoluta favoriten, då jag lassade på 80kg och körde som mest 20 reps på den vikten.
Tror det är det mesta jag lyckats med någonsin.
Så det säger mig att jag börjat bygga styrka igen, häääärligt!
Benpressen, en klar favorit!

Medan jag var på gymmet hade jag blivit taggad i en kommentar på Instagram.
Kollade upp det och tadaaa, var tydligen en av två vinnare i X3M:s sportlovsutmaning (som var nåt matematik-rebus typ).
Hur kul som helst, särskilt när jag inte ens följer hela kontot och endast svarat (RÄTT) för att jag blivit så irriterad att vuxna människor inte kunnat räkna.
Så jaa, en överraskningspresent är påväg hem till mig, wiihoo!

En trevlig suprise!

Dagen fortsatte med en träffis med mamma, där vi gick ut och äta gott på Santa Fe.
Mätta och belåtna återvände vill till lägenheten där vi pratade en stund innan det blev det dags för mamma att dra vidare.
Och jag då?
Jo jag har suttit och försökt skriva klart på mina kurser.
Det är trögt som fän, men det går.

Blev en vegeburgare, gjord på quorn - mums!

Skall dock lämna bloggen nu, och återgå till arbetet.
Sköt om er,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar