tisdag 7 februari 2017

Trötthet

Hej på er!

En enorm trötthet har tagit över kroppen min, med värsta möjliga tajming.
Har så sjukt mycket att göra och så många människor att träffa, att jag vet inte hur jag skall orka.
Men det är väl bara att kämpa på.
Borde dock först och främst få ordning på sömnen, men det verkar vara lättare sagt än gjort.
Har provat på en blandning av olika sömntabletter, men inget verkar fungera.
Inatt låg jag nämligen uppe ännu 4 och rullade runt.
Såååå jävla störande.

Nå nu skall jag iallafall göra mig redo för den här dagen.
Skall till Karis för att kolla ifall sprickan i bilrutan kan fixas och vad det kostar.
Efter det blir det lite träffisar (bl.a mamsi <3), innan jag avslutar den här dagen med att fara på gym.
Orkade helt enkelt inte stiga upp idag för att köra ett pass så sparar det till kvällen.
Tur så finns Nocco och Celsius, haha.
Nej hörni, ha det fint,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar