fredag 24 februari 2017

Kryssning2K17

Hejjsan!

TGIF!
Wooppa!
Heh, skall slänga in ett snabbt inlägg innan jag börjar förbereda för denna fredag.
Har nämligen en väska som skall packas, skolarbete som skall skrivas och möten som skall gås på, innan jag plockar upp girlsen för att fara på KRYSSNING!
Taggad till tusen skall ni veta!
Kommer bli så jäkla kul att slippa bort härifrån och ut bland andra människor.
Känns som om jag inte gjort nåt annat denna vecka än tränat och skrivit på skolarbeten, och snart exploderar nog hjärnan min.
Så nu tar jag lite ledigt, hurraa!

Är inte hemma förrän lördag kväll/natt, och då tror jag det blir lugna puckar.
Har ändå en fortsättning som skall skrivas på söndag, så kan inte vara slut då.
Men hej, nu behöver jag inte fundera på nåt sånt, nu tar jag nämligen helg!

Ha det gött!

PUSS!

Från förra årets kryssning, nu kör vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar