tisdag 28 februari 2017

Ledarskap

Godkväll på er!

Känns som om jag inte har nåt vettigt att komma med just nu.
Är liksom "tom" på nåt vis.
Kämpar med att skriva den sista uppsatsen om ledarskap, men det smakar som en pinne i röven.
Koncentrationen finns inte där, och jag skall lämna tillbaka alla böcker imorgon.
Suck.
Dessutom borde jag fara en sväng till Åbo i veckan, då det uppenbarat sig lite trubbel på min studieväg.
En av de valfri kurser jag nämligen tänkt gå, kommer tydligen inte att göra det, och det betyder att jag har 5 studiepoäng jag inte får in.
Viiiiilket i sin tur betyder att jag inte får ihop alla studiepoäng som krävs för att bli färdig.
Huoh, så måste och diskutera det.
Förhoppningsvis fixar det sig.

Dagens positiva?
Ett kuvert från Radio X3M kom idag, och det innehöll en tygkasse som jag kan börja ta till butiken.
Ni kommer ihåg sportlovsutmaningen som jag svarade rätt på?
Nå, detta var då överraskningspresenten, haha.
Helt huippu!
Plus att jag färgat håret, så nu känns det någorlunda fräscht igen.

Nej nu måste jag ta mig i kragen igen och fortsätta skriva.

PÖSS!

Ett stycke X3M-kasse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar