onsdag 1 mars 2017

Something just like this

Godmorgon peepz!

Idag känns det bra.
Helt enkelt.
Gjorde absolut ingenting vettigt igår, kändes det som, tills jag märkte att jag fått bykt två omgångar och plötsligt skrivit nästan fem sidor av uppsatsen.
Så idag blir det att fixa det sista och sen är jag faktiskt färdig med min de kurser jag skulle ha gjort före praktiken.
Hoppas nu på att den valfria kursen löser sig, annars känns det som allt är i onödan.
Men så illa skall det nog inte gå.
Heh.

Nå, nu har jag slängt i mig lite gröt och två knäckebröd, och skall snart dra mig till gymmet.
1 mars idag, vilket betyder att kosten och tränandet ses över lite extra nu.
Har haft väldigt svårt med allt den senaste tiden, då jag varit mycket trött och nere.
Känns dock som det håller på att svänga, så nu skall jag satsa på mig själv igen.
Bara uppåt liksom.

Så hörni, ha en bra onsdag!

PUSS!

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar