måndag 20 mars 2017

Sunshine

Godkväll på er!

En ny vecka har kört igång, och jag hoppas innerligt att den blir bra.
Åtminstone har den börjat bra, så ribban har lagts högt.
Sovmorgon, morgonkaffe i solen, Wish-paket genom postluckan, ett bra träningspass, tvättat byke och en bra pratstund är allt jag har behövt för att göra dagen bra.
Skall också ägna min kväll åt att skriva skolarbete, så känslan efteråt kommer att vara guld.
Skönt att få lite vettiga saker gjort.
Hih.

Dagens kom-igång-dryck.

Hann köra med min Nikes samt bomberjacka innan snön kom.

Veckoslutet då?
Jo man tackar, det var lugnt och skönt.
Fredag betydde spelkväll á la tradition, och som vanligt var det sjukt kul.
Drunken Bar Fight är nog det bästa som gjorts för VR, dör varje gång av skratt.


Bästa systern <3

Lördagen kom, tog en kaffe med finaste Josse och åkte sedan hem till mamma och pappa för att grilla för första gången för iår.
Mys!
Mot kvällen sjönk dock humöret och jag ville inget annat än dra täcket över huvudet och sova i 100 år.
Men tog mig i kragen och gick ut och promenera, vilket ledde till mycket bättre humör.


Första grillmaten för iår, och chokladen mams och paps hämta från Budapest.

Söndagen var lugn, och bestod till största delen av bra musik ute i solen på Ramsholmen.
Var så varmt att man nästa svettades, förstå den lyckan alltså!
Kändes som halva Ekenäs gick i samma tankar, och det var härligt att se staden i rörelse igen.

Varmt, varmt, varmt, härligt!

Nu skall jag återgå till mitt skolarbete.
Sköt om er,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar