tisdag 14 mars 2017

Smaken av synd

Godkväll peepz!

En någorlunda produktiv dag bakom, känns bra.
Har tränat en hårt pass på gymmet, varit till Karis och träffat både syster (+puppisarna) och Casso, samt skrivit på några uppsatser.
Var hur mysigt att träffa syster och kaninerna igen, och prata om dittan och dattan.
Pricken på i:et var Serendidejten med bruden jag inte sett sedan förra året, då hon varit runt och rest i Asien.
Ni kan tänka er hur mycket kul hon hade att berätta, vill ocksåååååååå!
Nä men sjukt kul att träffa Casso igen!
:)

Nu borde jag fortsätta skriva, shotta lite ingefäradricka och sen försöka sova.
Nr. 1 på listan går lite trögt, nr. 2 skall jag ta an direkt, och nr. 3 kommer nog vara omöjligt (sömntabletterna är slut - fuck).
Såå, vi kör direkt på drickan.
Hoppas dock att det inte går som tidigare idag, när jag tog en shot före gymmet.
Om ni någon gång har druckit Fireball (cinnamon whiskey) så vet ni ungefär hur det känns, för det bränner genom hela vägen till magsäcken.
Fick så sjukt hett att jag började svettas redan innan jag ens började träna, och då kom jag till gymmet med bil!
Så hamnar väl antagligen skruva ner värmen i lägenheten om jag skall kunna sova inatt.
Sa ju att det blev HOT!

Nej hörni, ni skall ha det gött.

PUSS!

Inte så oskyldig som den verkar...

Legdaaaaaay!

<3

Snart torsdag, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar