måndag 6 mars 2017

No spoilers

Hallå bloggen!

Snart en vecka sen jag hittade hit sist, och det beror endast på det att jag inte velat öppna datorn.
Har liksom "dator-strejkat" efter uppsatsmaratonet jag hade förra veckan.
Fick nog av tangenter och skärmar för nästan en vecka framåt.
Så kan det gå.

Mycket intressant har dock hänt sen dess.
Måendet är absolut på bättringsvägar, vilket gläder mig nåt otroligt.
Har hittat på ett sätt att sätta stopp för de hemska mardrömmarna jag haft den senaste tiden, så nu sover jag som en stock - hallelujah!
Sedan har jag hunnit med en massa kaffeträffar, en hel del kompismys, till Åbo en sväng, spelkväll på fredag och utgång på lördag.
Allt har rullat på fint, och humöret varit på topp!
Fast det är väl inte så konstigt när man har så roligt program, heh.

Vackra Åbo, och lördagens förfest hemma hos mig med fina flickor!

 Något mindre roligt har med rubriken att göra.
Eller mindre roligt... egentligen är det så sjukt att det blir roligt.
Nämligen, under hemresan från Åbo förra veckan tillsammans med systern min, minns jag att jag tyckte något kändes konstigt för en hundrandelssekund.
Men fortsatte köra längs motorvägen som ingenting när jag helt klart hade alla hjul på plats och inget annat verkade konstigt.
Nå, på fredagmorgon sen när jag skulle på ett möte och var precis påväg in i bilen så är det något som känns konstigt vid bakluckan.
Första tanken är att en fågel skitit ett rejält lass på bilen då där är nåt mörkt, men vid närmare inspektion märker jag att så är inte fallet.
Min helvetes jävla spoiler fattas helt från bilen!
Till först skulle man ju tro att någon snott den, men den tanken slänger jag snabbt då det är solklart att ingen skulle ta en gammal Corollas spoiler.
Så jaa, antagligen har den FLYGIT(!!) av på Åbo motorväg, och min magkänsla var rätt under färden.
Så ser ni en artikel om de på Iltalehti så vet ni.
#VainFiiziJutut

Hahaha lololololollllll var e min spoiläääär?

Denna måndag har dock börjat med solsken, träning och en kaffedejt med bästa Josse.
En härlig start på veckan.
Förhoppningsvis fortsätter det fina vädret, så man kan vara mycket ute.
Det är vår i luften - and I love it!

Favorithundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar