torsdag 30 mars 2017

Torsdagsträning

Hej på er!

Mycket som snurrar på just nu, och det känns som om inte huvudet riktigt hänger med.
Men efter några dagar av dvala så har jag vaknat till liv igen.
Vet inte varför det varit så tungt, men så länge jag hittar tillbaka så bryr jag mig faktiskt inte så farligt.
Ibland är det bäst att inte fundera så mycket.

Nå, vad har hänt under veckan då?
På tisdagen var jag till Åbo och fixade lite skolstuff, och träffade mamsi på lite mat till kvällen,
Senare fick jag också finbesök av Ninni, världens goaste irländska setter.
Hon blev övernatt, så hade äran att ha henne nästan hela onsdagen.
 Så gårdagen gick i promenadens tecken, vi gick och gick och gick i det fina vädret hela dagen, kändes det som.
Och idag fortsätter tränandet.
Ett lyckat gympass har börjat dagen, nu lite mat innan jag far ut och gå lite, och senare blir det trappträning med Lina.
Måste göra så mycket som möjligt nu när man orkar och har energi.

Så hörni, ha det gött.

PUSS!

En måndagkväll-selfie

On my way till Åbo, och en kaffe med en av den bästa socionom-klasskompisen man kan ha.

Träffis med mamsi <3

Finkorven

Ninniskan <3

Någon var trött efter allt promenerande.

Glad tjej

Blev nytt rekord i benpressen idag - 140kg * 10reps! Sjukt stolt att styrkan ännu finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar