torsdag 23 mars 2017

Superpowers

Hejjsan!

Blir ett nattlig inlägg medan jag ännu orkar hålla ögonen öppna.
Sov sjukt dåligt inatt, med konstiga drömmar och tankar som snurrade.
Vaknade till väckarklockan och konstaterade att kroppen och knoppen inte riktigt var med, kände mig sjuk på nåt vis.
Så vad gör man då?
Jo, man lyssnar på kroppen!
Istället för rygg, mage och intervaller på gymmet (blir imorgon istället), så kom jag hem efter ett möte och fortsatt sova.
Aktiverade inte mig förrän det var dags att fara till IKEA med Lina.
Jaa, då vaknade man minsann!
Blev kanske inte så mycket köpt (fattig studerande), men glad var jag ändå, var ju i prima sällskap!
En mycket bra dag, där jag fått tankat endorfiner tillsammans med finaste Lina.
Lycka!

Dessutom blev jag klar med ännu en kurs igår, så nu är det praktiken och tre kurser kvar så var det klart med skolan.
So close liksom.
Tänk att jag kanske faktiskt också får det fixat, hur skönt är inte det?
Måste bara orka kämpa det sista nu, men nog skall det gå.

Nej nu, nu blir det nog nukkumatti, sååååå trött.
Ha det fint,

PUSS!
Dagens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar