måndag 13 mars 2017

Statements

Hej alla fina!

Måndag, och ni vet vad det betyder: en ny vecka och nya möjligheter.
Och för en gångs skull känns det faktiskt som om veckan inte kunnat ha börjat bättre!
Har fått mer gjort under dagen än vad jag troligtvis fick gjort under hela förra veckan.
Och den känslan vetni - oslagbar!

Vartifrån den plötsliga energin kommer vet jag inte, men man tackar och tar emot liksom.
Kanske beror det på den superroliga lördagkvällen som spenderades med finaste vännerna?
Eller kanske är D-vitaminförrådet fyllt efter lördagens flera-timmar-chill i solen?
Eller kanske har det att göra med det hemliga projektet som jag och Lina skall ta oss an i torsdag?
Mycket roligt som varit och kommer att vara.
Härligt!

Smått förväntad efter ett besök hos Lina som slutade i spontaniteter.

Lördagmorgon och väckning 4:55 för att föra mams&paps till flygplatsen.


Belönade mig med lite puppemys <3

Senare under lördagen tankades det D-vitamin <3

Och jaa, kvällen spenderades med bl.a dessa underbara brudar <3


Hahahah före och efter ett X antal drickor genom SC-filter. schliiiiten var ordet.

 Tänker försöka hålla i detta goda humör genom träning, bra mat och fint sällskap.
Har t.o.m svängt ihop en ingefäradryck, så jag inte mot förmodan skulle bli flunssig och måste bli sängliggande.
Dock blev det en aaaaaaning stark (läs: typ 100/100 starka chilin), så måste väl lite jämna ut det med vatten, heh.
#masterchef2K17

Starkare än starkast!

Nej hörni, nu måste jag göra nåt vettigt och inte sitta och glo på datorskärmen.
Tänkte dansa omkring i lägenheten till bra musik, för det är ju vettigt.
Har så fruktansvärt mycket endorfiner som snurrar i kroppen efter dagens träningspass, så måste få utlopp av dem på något sätt.
Så grannen om du läser: förlåt!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar