tisdag 14 mars 2017

Vem är jag?

Har fått till uppgift att fundera på vem jag egentligen är, som en del av min terapi.
Här på bloggen har jag ju nämnt hur det känns som om jag tappat bort mig själv i hela den här sörjan, så nu försöker vi hitta mig igen.
Och vet ni, det är mycket svårare än vad man tror.
Jag tänkte, när jag började skriva, att det måste vara någorlunda enkelt - men tjii fick jag!
Istället för att snabbt slänga ihop nåt på tio minuter, blev det ett flera timmars projekt.

Nu när jag är färdig med mina tankar, tog jag till Google för att helt enkelt kolla läget (inte meningen hupsis).
Gjorde nåt dumt test, huoh, och förväntade mig egentligen inte något vettigt svar alls.
Men även här hade jag fel, då resultatet blev som följande:

"Du dras mest till former som innehåller rektanglar, vilket gör dig till en utforskare. Du söker äventyr och nya upplevelser, även om du faktiskt ibland saknar modet och pengarna att få detta att hända. Du är utforskande av naturen, och modig. Du ger dina älskade ett självklart stöd och har mycket personlig styrka. För dem av er som tar risken och ger er ut i världen, finns en stor belöning i att lära känna nya människor och nya kulturer. Utforskare har en kärlek till att lära sig nya saker och att prata med människor från alla platser i livet. Du söker efter harmoni och balans i dina utflykter och frodas mest när du kan kombinera riskerna och belöningarna för din egen vinning. Nyfiken, pålitlig och spirituell. Det är du."

Skulle inte kunnat ha sagt det bättre själv.
Wow.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar