onsdag 15 mars 2017

Äntligen vår!

Hej på er!

Nu är det nog nervöst för morgondagen.
Vet inte hur jag skall kunna sova, wäääh.
Och egentligen är det som jag och Lina skall göra imorgon inte så farligt, men det känns faktiskt så.
Är taggad och nervös - GREAT!
Blir det bra så får även ni se vad vi hittat på för dabbigt.

Denna onsdag har annars varit riktigt prima.
Var och tränade (vilket gick helt super!), och sökte mig genast ut i vårvädret efteråt.
Gick ut till Ramsholmen och Högholmen, där jag sedan satte ner mig för att njuta av solen.
Vet inte hur länge det blev där på berget, men det var närmare kväll när jag kom hem igen.
Nytankad med D-vitamin, härligt!
:)

Så nu kommer resten av kvällen att bestå av skolarbeten.
They never end.
Sköt om er,

PUSS!

 
Träningsmättöö...

Ensam på gymmet = selfietime haha.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar