fredag 10 februari 2017

En sista gång

Halloi peepz!

Vi fortsätter på samma spår som tidigare.
Trött, tröttare än tröttast, och helst skulle jag skriva nåt positivare hit.
Men verkligheten är den här, och tyvärr reflekterar min blogg pretty much det.
Tror att jag inte fått nåt vettigt gjort alls denna vecka, och det tar på att veta att du har hur mycket som helst att göra men energin är noll.
Blörp.
Sömnen är väl en stor faktor i detta, för sover fortfarande inte.
Har ingen aning hur jag kan funktionera med den mängd jag sover, men på nåt sätt har det lyckats hittills.
Skall dock träffa läkare idag, och hoppas han har nåt vettigt att komma med.
Annars vet jag liksom inte.

Men hej, nåt positivt då?
Har varit och hälsat på alpackorna denna vecka, på en kaffedejt med finaste Josse igår, och ikväll blir det som vanligt spelkväll med gänget.
Nåt att se fram emot alltså.
Lördagen ser ut att bli lugn, och det är absolut inget mig emot.
Tror det behövs ett veckoslut för att ta igen sig lite.

Nej hörni, ni skall sköta om er!
Ha det gött,

PUSS!

Roliga alpackor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar