fredag 17 februari 2017

Reforget

Hej på er!

Är så förbannat trött just nu, och jag tror inte jag fått nåt vettigt alls gjort idag.
Eller joo, jag diskade den enorma diskhög som samlats under veckan.
Men förutom det, nada.
Borde få lite skolarbete gjort, men det är ungefär lika framgångsrikt som att kasta en katt och få den att landa på rygg.
Eeh ja, min point är att det är typ omöjligt.
Så går bra igen.

Känns som om jag sakta håller på att tappa bort mig själv.
Jag känner inte igen den människa som stirrar tillbaka på mig i spegeln, tankesättet och attityden.
Sen när har jag varit den som ger mig lätt, eller är trött och tråkig?
Vet inte vad som händer, men har väl tappat fotfästet och faller djupare igen.
Fyfan för att vara deprimerad.
Har visserligen hittat ett passande sömnmönster igen, och trodde det skulle hjälpa mot den eviga tröttheten.
Men se nej, äter nu en sån medicin som hjälper mot sömnlösheten men påverkar hela dagen då också.
Haha, aldrig är det bra.

Nä men förlåt.
Förlåt att inläggen är så jävla deppiga nuförtiden.
Är skönt att skriva av sig, men bloggen blir ju väldigt grå och dyster på det sättet.
Jag hoppas det snart blir ändring på det, och att mitt mående gör en 180.
Skulle vara ganska  fint det.
Tills det kommer jag dock att skriva av mig här, alla tankar och känslor.

Sköt om er,

PUSS!
 Ingen vet någonsin vad som döljer sig bakom ett leende.

2 kommentarer:

  1. Bry dig inte om vad andra eventuellt tycker om innehållet i din blogg. Det är din blogg, och du får skriva om precis vad som helst (eller ja, nästan vad som helst). Det är jättebra att skriva ner sina tankar etc. eftersom man då bearbetar dem samtidigt. Det verkar funka för mig åtminstone C:
    Also, du säger att du inte nästan fått någonting vettigt gjort idag, men hej. Du diskade en hel jävla hög med disk. That's awesome! På den punkten är du bättre än mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goer du sen korven 😘 och jaah, det är lite terapi att skriva av sig, så det är ju bra. Med sikte framåt liksom! Kram!

      Radera