torsdag 1 oktober 2015

High for this

Hej på er!

Mitt humör är lite som vädret just nu - grått och livlöst.
Alltså jag skrev ju igår att jag var trött och kraftlös, men vad fan hände idag då liksom?
Lyckades ta mig till skolan till 8:30, men sen var det som någon sugit musten ur en.
Visste att min skoldag inte skulle vara över före 14:30, så hoppade på cykeln och trampade hem igen.
Så efter en lektion gav jag upp, kom hem, åt morgonmål (inte hänt på eviga tider) och slocknade sedan i soffan.
Sov till typ 14, och hade minst sagt grov ångest över början på denna torsdag.
Nå, istället för att tycka synd om mig själv, så bytte jag om till träningskläder och slängde gamla, goda Zumban i datorn.
Körde ett 55 minuters pass, och svetten rann minst sagt efter det.
Känslan var däremot ännu bättre, och jag kunde med gott samvete slänga i mig lite mat och sen städa lägenheten.
Alltid roligare när det ser fint ut när man kommer tillbaka hit efter veckoslutet.
Jepp, det är alltså torsdag - vilket betyder att jag kommer att ta 7:ans tåget hem.
För en gångs skull är det ett lugnt veckoslut som står på schemat, och jag klagar inte alls.
Ska istället koncentrera mig på mina nära och kära, träningen och mig själv.
Kommer bli skönt!

Äppel, turkist joghurt och kanel + stevia - möms!

Finns inte en stund på dan som inte grönt te skulle passa in på.

 Så hörni, här kommer gårdagens bästa bild.
Resten kommer kanske senare, ha det bäst,

PUSS!

3 kommentarer:

  1. Wow ser ju nästan ut som en bild tagen från en mode katalog!Du e så jäkla snygg <3 ;) "tummarna upp" från mig :.D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej va du e sööööt Cessi, tack duuu! <3 : Ska hälsa vidare till fotografen också hehe ;)

      Radera
  2. Haha vassegood <3 joo de tycker jag att du också ska göra ;)

    SvaraRadera