onsdag 21 oktober 2015

Otherwise

Godkväll på er!

Har haft en sån där lugn och skön dag idag.
Har liksom inte hänt nåt som egentligen är värt att nämna.
Steg upp från sängen, stegade iväg mot skolan och började med att köra ett axel- och bicepspass på gymmet.
Märkte att det går mycket bättre denna vecka, trots att min vila förra veckan inte egentligen kan räknas.
Motivationen är i alla fall på topp!

Nå, efter träningen blev det skola till fyra, följt av mathandel och lite shopping.
Sprang en sväng in till H&M och blev helt till mig, fanns så mycket jag ville ha juu!
Måste ta med mig sällskap imorgon (kröhöm Emilia) så man inte gör dumma beslut.
Jag lämnade dock butiken tomhänt och började gå hem för att fixa lite käk.
Har sen dess försökt göra lite skolarbeten och städa, men det är ju inte så kul så orka med sånt.
Men ringde faktiskt min fina mommo och hörde hur det var med henne.
Allt för länge sedan jag sist hörde av mig, så kände att det var nu på tiden.
Hon blev sååå glad, och jag kände mig sen förstås bra som kunnat ge henne lite lycka i annars dystra tider.
Så joo, kan inte klaga på denna lugna dag alltså.

Men hej, imorgon kör vi igen, och då är det mera som händer!
Tills dess,

PUSS!

ALLTSÅ ÄR SÅ KÄR I MIN HÅRFÄRG NU!
Tack Gud att det fixade sig till slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar