tisdag 27 oktober 2015

Hello

Godkväll peepz!

Tur att jag bloggar så här sent på kvällen, annars skulle jag bara skriva en massa svordomar ut här.
Nu har jag lyckats vända dagens tema till nåt positivt, och humöret är mycket bättre.
Har verkligen haft en svinjobbig dag, och nerverna har minst sagt varit korta.
Huhhu.
Orkar inte fokusera nu på det som varit jobbigt, utan vi skall tänka på allt det roliga istället.
Typ hade ett bra pass på gymmet, där benen och särskilt rumpan stod på schemat.
Mycke bra gick det.

Legday<3

Sen lyckades jag skaffa Jodel-halarmärket som såldes på Kåren idag.
Var helt crazy mycket folk, men vi var i tid så slapp långt fram i kön och fick därmed också märket.
#Åbojodeln.

Jodelmärket.

Och förstås, hade en mysig vinstund med systern min här till kvällen.
Vi drack lite rött vin och pratade skit om allt möjligt.
Myspys deluxe.
Vi avslutade allting med att fara ut på en länk, så det var perfekt.

Ni kanske förstår varför humöret är lite bättre än idag på dagen?
Allt kan förbättras liksom.
:)

Så hörni, nu tar vi sikte mot veckoslutet,

PUSS!

Det är lugnt, vi har önskat vinglas till julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar