lördag 24 oktober 2015

Lördagsupdate

Hej på er!

En hastig update innan jag börjar med annat.
Lördagen är som vanligt busy och det är roliga träffisar ikväll som gäller, så uppdaterar med ett hastigt inlägg bara.
Snart är det nämligen date-times med Madde, och sen ser man vart natten för en.
Blev som sagt inget Åbo, så skall rojjsa på i Raseborg istället - vilket kan bli intressant.
Är fullproppad med energi efter dagens träningspass med Sandra, så ser fram emot allt som slängs framför mig.
En orsak varför jag är så pumped är väl det att jag halsade en Celsius innan gymmet (mucho koffein), sen bjöds det på Nocco på Active (mer koffein) och kaffe (KOFFEIIIN) då gymmet firade 5-års dag.
Så jaa, har så mycket koffein i kroppen nu att jag skulle kunna gå an nonstop i ett dygn.
Eller så känns det iallafall.
:D

Iallafall vill jag önska er alla en finfiin lördag, och ta det lugnt peepz!
Spara all energi till nästa vecka, när det är Halloween som gäller (ses på Affes?)
Hehe,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar