torsdag 22 oktober 2015

Venaa Rauhassa

Hej peepz!

En aktiv dag har det varit och det märks på kroppen.
Är nu riktigt färdig, och typ 120 %:igt redo att hoppa i säng och sova.
Fredag imorgon ju och då måste man ju orka.
:)

Nå, denna dag har bestått av någorlunda tidig väckning för att gå till skolan.
Hade dock bara en och en halv timme, så lika snabbt var man ju klar därifrån.
Blev gymträning på det, i form av cardio och plyo.
Intressant att utmana kroppen på andra sätt emellanåt.
Som belöning för att jag orkat pressa mig igenom ett sånt träningspass, så traskade jag iväg till stan för att inhandla en ny rock.
Blev en svart kappa från H&M, som är snuskigt fin.
I love it <3
En glittrig kjol på det ännu och jag traskade nöjd ut från butiken.
Inte helt smärtfritt gick det ju (förstås), då alarmet började tjuta och kassatanterna efter mig med en jädra fart.
Men det visade sig bara vara kjolen som hade sin alarmknabyl kvar - heh.
Nåjo, så bara att gå tillbaka till lägenheten för att påbörja städningen.
Hata att lämna efter sig en ostädat kämppä!

Så efter en massa hushållssysslor så var det bara att gå till tågstation, hoppa på tåget och ta sikte mot Karis.
Med mig som sällskap hade jag finaste Emilia, så hade inte en tråkig resa iallafall.
Nej tvärtom, alla måste ha trott att det flippat för gott!
HAHA!
Lite kvällsträning med Sandra på gymmet ännu till slut, och ni har min dag i ett nötskal.
Full rulle, med på ett bra sätt.
:)

PUSS!
Nya svarta kappan <3

Mitt snyggo <3

Normala? Ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar