måndag 26 oktober 2015

Måndagsfunderingar

Hej på er!

Mina måndagar brukar vara väldigt tröga och trött, men denna dag har varit exeptionellt aktiv.
Tog visserligen en redig sovmorgon, innan jag steg upp och stack på gym.
Blev ett cardiopass med inslag av triceps och bröst.
Var riktigt slut när jag traskade ut, och körde mot butiken.
Mat i magen och en dusch, och så var jag redo att träffa bästa Emilia.
Vi körde en dejt på mysigaste Carl de Mumma, där vi tog varsin sockerfri kokosboll och dricka (a.k.a kaffe <3).
Dock stängde dom så vi fick fortsätta hemma hos puppe-korvarna.
Så mysigt och fint att sitta med kaninerna och en av de bästa tjejerna jag vet.
Heh.
Efter vår dejt blev det skolarbeten för fulla muggar, och en länk.
Skall snart styra stegena mot Karis och hoppa där sen på tåget för att ta sikte mot Åbo.
Det är den tiden på veckan, igen.
:)

Sen kan jag ju berätta att lördagen blev riktigt rolig!
Först var det mys hos Robbans som gällde, när Madde sedan hakade på.
Vi tänkte fara till Källaren och sitta, men var så sent ute att dom hade stängt så vi kom till lägenheten istället.
Lite drickaspel på det och så blev det utgång.
Boysen for på egen hand, och så även Madde till sitt.
Jag plockade upp Emilia och så blev det krogrunda i båda delarna av stan, haha!
Men en sjukt rolig kväll var det, och vad annat kan man förvänta sig med partyprinsessan liksom?
Nej hörni, i väntan på veckoslutet,

PUSS!

Sockerfri kokosboll och en annan kokosboll med mina korvar <3

Woop dabben själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar