torsdag 15 oktober 2015

En sån där vecka...

Okej, kan vi skippa de kommande dagarna och hoppa direkt till söndag?
Denna vecka har inte alls gått som på Strömsö, och börjar bli riktigt less på allt.
Förutom knä, ogjorda skoluppgifter från andras sida och träningsförbudet (som inte höll för fem penni), så har andra saker också farit åt helvete.
För att nämna ett exempel så märkte jag att nån snott min cykel från innergården medan jag och Ronja var ut och gå igår.
Var jätteglad då det blivit en länk på typ 10km, där jag även sprang den sista biten, och så fick man bli ledsen när man kommer hem.
Suck.
När skall folk förstå vad som är sitt eget och andras?
Sen negativt och strider i allmänhet, så blir jag så less...

Men, något positivt var iallafall kvällens träning.
Körde rygg + cardio och energin var på topp!
Träffade även på Sandra i omklädningsrummet, så fick avreagera mig lite på henne medan vi sprang på crosstrainern.
Hur skönt som helst, och behövligt.
Därefter pumpade jag mig helt slut och avslutade allt med ett varv på springmattan.
Så jaa, nöjd och glad hoppar jag nu i sängs.

Men hörni, vi håller tummarna att det börjar vända nu.
Sköt om er,

PUSS!

Lyckligt omedveten med finaste Ronja över att nån snott min cykel under promenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar