måndag 5 oktober 2015

Prima start på veckan

Hej snyggingar!

Denna måndag har varit riktigt prima, och kan nu egentligen inte klaga på nåt!
Fick ha lite sovmorgon, vädret har varit superfint, tränandet gick bra, har ätit gott och nu blir det länk i trevligt sällskap.
Jag menar, ibland är livet ju bara så bra?
Ända minuset på denna dag måste ha varit forskningsmetodiken, men den skiter jag blanka fan i just nu.
Haha fuck dat liksom.
Tänker istället fokusera på allt det roliga som studielivet och Åbo har att erbjuda.
Och det, mina vänner, är ganska bra mycket.
#lycklig.

Imorgon är jag ledig (självstudier heh) och kommer då spendera min tid på gymmet och på stan.
Har två kaffedejter inplanerade efter tränandet, och jag ser massor fram emot det!
Kommer bli skoj!

Så hörni, ha det bra!

PUSS!

Allt är så fint och färggrant just nu.

Lyxade till det idag med kycklingfilé, fullkornsris, tzatziki och sallad.
Heaven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar