tisdag 13 oktober 2015

TATTOO nr. 3

Hej på er!

Nu skall jag avslöja vad jag gjorde igår som var så hemligt.
Jag rev Josse med mig och så åkte vi till Karis, där jag hade en tid hos Sara som väntade.
Sara tatuerar, ifall ni inte vet, och är helt sjukt duktig på de!
Så jaa, igår gjorde jag min tredje tatuering - på revbenen.
Dog nästan av smärtan (okej kanske inte, men kändes så) men det var det värt.
Så nöjd med min kompasstatuering att jag vet inte vart jag skall ta vägen.
Sara gjorde ett bra jobb!
:)
Sen var jag jätteglad att Josse kom med och höll sällskap, för det behövdes.
Hon prata på, så jag glömde smärtan emellanåt.
Men som sagt så är jag så glad att jag gjorde den.
Tatueringen följer lite samma tema som mina två andra tatueringar, och kommer förhoppningsvis hålla mig på rätt spår i livet.
Heh.


Idag har jag inte gjort annat än varit i skolan och chilla, te-mys hos Emilia, handlat och skrivit skolarbete.Ska snart ut och gå med Ronja, så man får någon motion idag.
Får ju inte träna nu på ett tag, men nåt måste jag göra, annars blir jag knäpp!
Tar min första träningsfria vecka på flera år, kommer kännas konstigt.
Men tror kroppen tackar mig istället.

Så ta hand om er fiinisar,

PUSS!

Tea-time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar