söndag 11 oktober 2015

NordicFitnessExpo

God söndagkväll på er!

Har återvänt till bloggvärlden efter några sköna dagar.
Hände så mycket igår att jag inte ens lade en tanke på bloggen, så sorry för det (missade en hel dag, haha).
Nåjo, iallafall så gick största delen av dagen till att vara i Lahti och besöka Nordic Fitness Expo.
Det var jag och boysen, som åkte iväg lördagmorgon för att kolla in det senaste inom träning och hälsa.
I en fullsatt bil blev det både varmt och dålig humor, men något annat skulle jag inte ha kunnat bett om!
Korvfest 4 da win liksom!
:D
Nå, vi kom fram till vårt mål och började spinna runt på mässan.
Gick inte mer än en minut på området så hade pojkarna spottat Linus Carlén och Robertg Berg från Sverige, samt jag som råkade se Jutta Gustafsberg och Nathalia Melo.
Dessa namn kanske inte säger så mycket för en del av er, men t.ex Linus Carlén har jag följt sjukt länge på IG så för mig var det ju kul!
Skulle plånboken varit tjock skulle jag shoppat loss för allt vad jag var värd, men nu fick jag hålla mig lite tillbaka.
Några Nocco:n inhandlades, då de var sjuuuukt billiga - men det var allt.
Det roliga i sig på dessa mässor är då inte att köpa en massa, utan att gå omkring och prova på allt nytt (älska att få äta hur mycket proteinstänger+PWO man orkar typ) och prata med försäljarna.
Sen hålls ju shower och tävlingar, och gratis grejjer delas ut här och var.
Bl.a blev vi och se på lite Classic Bodybuilding, som hölldes på den öppna scenen.
Halva gänget orkade inte se hela, så de smet iväg, medan jag och Robin E. blev kvar och kolla.
Gick en god stund innan andra halvan kom tillbaka, och då visste jag redan att nu har de varit och gjort nåt.
Leenden var stora och telefonerna viftades i luften, och jaa - de hade varit och tagit bild med både Linus och Robert!
Jo morjens, tänkte jag, här är man bara och ser på show och så utnyttjar dom tillfälle och far och frågar om bilder!
Så jaa, Sofia drar Robban i armen och så springer vi igenom halva mässan i hopp om att dom är fortfarande kvar.
Och jo, visste sitter de svenska stoltheterna kvar vid Noccos stånd - och ÄTER!
Vet att Linus har typ en vecka kvar till sina tävlningar så maten är typ allt för honom nu, och så kommer jag springande som en liten skolflicka.
Jepp, skämde ut mig så fan men det var det värt!
Både Linus och Robert var supertrevliga, och efter lite snack så ställde dom upp på bild.
Så fick krama om grabbarna lite, innan Robban tog över och ställde sig mellan bjässarna.
Haha, var såååå glad efter att ha fått träffat sin instacrush, så det var bara att söka resten av gänget och köra ett sista varv på mässan.
Sen var det bara att börja söka sig hemåt, och invänta nytt program.



Full bil med en massa träningsintresserade karar = shake:ar överallt och dålig humor.

Classic Bodybuilding
Folk var liksom i helt bra i skick.
Lolz, crazy finnish fangirl (Robert till vänster och Linus till höger).

 Till kvällen blev det en träffis med Maduskan, och det var härligt - som vanligt.
Vi körde en Serendi dejt, och satt och snackade om allting.
Myspys på hög nivå!
<3

Mörk bild på bästa Maduskan och en av kissemissarna som huserar på
Serendi.

 Imorgon är det ny vecka, och vill ni veta hur jag börjar den?
Jaa, det får hållas som en hemlighet en liten stund till, hihi.
Ni får se, imorgon sen.
Nu söndagsmys,

PUSS!

Vi har haft myssöndag med hela huset idag - även puppisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar