fredag 9 oktober 2015

Be right there

Hej på er alla!

Äntligen fredag och hur snabbt har inte den här dagen gått då?
Känns som jag inte fått så mycket produktivt gjort, fast på ett sätt har jag ändå det.
Knäppt, eller hur?
Iallafall så körde jag igång denna fredag med att powerwalk:a till gymmet, där jag mötte upp Sandra.
Vi råkade båda köra ben och rumpa idag, vilket alltid är kul!
Blev ett bra pass (varför bryta denna veckas mönster liksom?) och efteråt var benen som spaghetti.
Men så skall det vara om man kört dem slut, haha!
Tur så  behövde jag inte gå hem iallafall.
:D
Lite mat i magen och så var jag redo att börja med lite skolarbete.
Gick lite trögt, men det är inte så konstigt när ämnet är forskningsmetodik - suck.
Men faktiskt stolt över mig själv då jag fick såpass mycket skrivet att jag nu bara har en och en halv sida kvar.
Woopwoop!
Sen har också Robban varit hit ett snabbt varv, har förberett för morgondagen, varit ute med Stampe plus städat och handlat.
Imorgon är det nämligen dags för NFE, alltså Nordic Fitness Expo, vilket går av stapeln i Lahtis.
Kommer bli så awesome, och jag hoppas se några träningsidoler.
Till kvällen blir det sen en träffis med Maduskan, så min lördag är säkrad med bra planer.
Love it!

Så hörni, ha det bäst,

PUSS!

Legday med den där jävla steppbrädan!

På tal om Stampe...
Daisy och han börjar komma allt bättre överens, och leker mycket när tillsammans (under ett vakande öga förstås)

En höst korv <3

Höst Nikes <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar