onsdag 14 oktober 2015

När kroppen säger upp kontraktet

Godkväll på er!

Efter en förbannat lång kväll igår (satt och arbetade med skolarbeten med deadline idag som andra inte fått gjort) så smakade det med sovmorgon idag.
Printade ut projektet och slängde in det till lärarna, med KUNG-fiilis.
Som belöning blev det faktiskt ett pass på gymmet.
Tog det lite lugnare än vanligt, men ändå..
Har nog brutit mot att inte träna denna vecka, så får köra vilovecka en annan gång istället.
Men det var så kul, hade nämligen Emilia där så tiden gick snabbt!
Avslutade även med att pina henne lite, så duktig tjej som fan inte gav sig fast jag skrek lite med henne.
Hihi.

Snart blir det en promenix med Ronja.
Vi sköt fram det från igår tills idag, och så var jag med systern min igår istället.
Är lite orolig över mitt knä, men håller tummarna att det klarar sig.
Ni förstår, mitt högra knä har börjat "ge efter" i de konstigaste situationerna.
Håller t.ex inte att gå i trappor, för då ger det bara vika av nån jävla orsak.
Haft ont i knä tidigare, och förra veckan fundera jag nog på att ta det lite lugnare när det började trilska så.
Dock har det blivit värre denna vecka, och därför fundera jag också på att vila.
Men får se, hoppas det klarar upp sig själv.

Njut av denna onsdagkväll hörni,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar