torsdag 29 oktober 2015

Talk me down

Upp och ner, godkväll på er!

Dagens fiilis har varit väldigt mycket överallt, men just nu känner jag bara lycka.
Har gjort mycket kul under denna torsdag, mycket som jag kan vara stolt över.
Samtidigt är det mycket som har fittas riktigt ordentligt som lite drar ner på humöret.
Typ räkna dit tidig väckning, presentationer i skolan, världens kö i Punanaamio, cafét på angendan var stängt, tåget jag täntke ta var inställt och gymmet var verkligen fullt den tiden då det är aldrig är nån där.
Ni vet, sånadär saker som tar en smått på nerverna.
MEN, sen har jag fått visa upp ett arbete jag är någorlunda stolt över i skolan, fått morgonkaffe, två väldigt bra träningspass gjorda, blev ett mysigt cafébesök ändå och så har fått städat i lägenheten i Åbo.
Särskilt träningspassena idag har varit supereffektiva och jag är verkligen jätte happy över dem!
Blev först ett "cardiopass" på skolans gym, där jag körde crosstrainer+konditioncykel i 50 minuter, följt av 4*4 olika set med olika mängder reps.
Dit hörde riktiga armhävningar, moutainclimbers, planka och "rörlig planka".
Tungt med skönt efteråt.
Till kvällen blev det ett ryggpass med dryga 40 minuter cardio.
Avslutade med att springa, och lyckades pressa kroppen till max även om det kändes trögt först.
Så jaa, endorfinerna har flödat på liksom.

Men hej hörni.
Veckoslutet hägrar, och en del program står på schemat.
Blir Salo imorgon för lite shopping, och på lördag är det förstås Halloweenparty.
Taggad till tusen, minst sagt.

PUSS!

Nöjd och glad på lunch på Café Carre med världens bästa syster som sällskap!

Vi tog varsin spenatcroissant och grönt te - mums!

Dagens presentation och projekt: matematik med små barn.
Tack till bl.a Sandra, vars intervjusvar hjälpte massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar