torsdag 8 oktober 2015

Run with the wind

Godkväll!

Har en ledig torsdag bakom mig, och jag känner att jag kan fara och sova med gott samvete inatt.
Har kanske inte gjort något så hemskt extra, men har haft en bra dag, där särskilt träningen flytit på som bara den.
Förra veckan var ju mycket trögare än vad det varit denna vecka, så är supertacksam att det gått så bra nu!
Hade, för det första, ett jättebra pass på gymmet där ryggen stod på schemat.
Lyckades pressa till max hela tiden, och fick bra kontakt med musklerna.
Körde också den vanliga cardion, där 22 minuter var på crosstrainern, och 12 på springmattan.
Tänkte avsluta mitt pass med 10 minuters löpning, men blev i bara farten 2 km som då tog cooper-12:an.
Dock satsade jag ju inte alls på det, så skulle vara intressant och se hur långt jags kulle komma om jag faktiskt gav allt under ett coopertest?
:)

Höjdpunkten under denna dag var dock inte nåt coopertest.
Nej ni förstår, till kvällen blev det en länk som jag trodde skulle suga djupt.
Tänkte att efter dagens pass finns det inte en chans att jag orkar pressa nåt, men så fel man kan ha!
Sprang den vanliga sträckan på typ 6km, och fyfaaaan så det löpte bra!
Ända från början kändes det lätt, och det blev aldrig tungt att springa.
Hade bra takt på, och märkte att jag kunde hålla den hela vägen.
Trots detta så var min förvåning stor när jag kom hem och kollade pulsklockan, och märkte att jag just förbättrat min tid på denna sträcka med 4min!
4 MINUTER?!?
Det är ju helt sjukt mycket när man springer!
Så jaa, superstolt är jag över mig själv då jag tydligen gjort lite framsteg.
Hih.

Nåjo men hörni, fredag imorgon och jag hoppas allt går lika bra som idag.
Börjar åtminstone på gymmet med bästa Sandra, så det är ju nice!
Men hoppas ni alla också får en prima fredag, och superduper prima veckoslut,

PUSS!
HAPPYY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar