onsdag 21 oktober 2015

Va har du för fel?

Hej på er!

Idag var det alltså dagen som det var dags att öppna sig i radion.
Sett fram emot det till en viss del, men också förväntat mig att jag nog klantar till det - på ett eller annat sätt.
Måste dock säga att det gick underligt bra, fick inte blackout eller annat som jag trodde, utan kunde prata helt normalt med Prillan och Joppe.
Programmet var alltså Stiftelsen på Radio X3M, och jag skulle berätta om min fobi för spindlar.
Riktigt roligt var det, och tog nog inte nån större stress med det hela.
Bara en kul grej liksom.
Supertrevliga var båda tjejerna, och medan musiken spelade pratade vi om allt möjligt.
Att jag dessutom hade med min wifey och syster som stöd betydde allt för mig!
Så en jävligt lyckad upplevelse om ni frågar mig.
:)

Annars har det varit full rulle hela dagen.
Först tidig väckning och ett rumpapass på gymmet.
Hem och packa, lite mat i magen och sen mot Böle och Yles radiostation.
Efter hela X3M-grejjen så styrde vi stegen mot Böle tågstation, och denna gång mot Åbo.
Hann bara hem och slänga väskan innan jag snörde skorna och gick vidare till Emilia på lite tjejmys.
Det bjöds på te och vindruvor, och så skvallra vi en tre timmar bort.
Så härligt!

Något annat som är härligt är att jag nu äntligen slipper att hoppa i säng.
Har varit en sjukt rolig dag, men nu är jag nog jävligt trött.
En ny dag imorgon ju.
Så ha det bäst,

PUSS!

I studion med Prillan och Joppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar